Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

حوار ظريف!!!

  • الخميس، 9 ديسمبر 2010
  • هبة سامى
  • اهلا وسهلا...يسعدنى ويسرنى وجود الاستاذ احباط معايا


    هو:ايه ده ايه ده؟؟؟ من اولها كده يسعدنى ويسرنى؟؟
    انتى متعرفيش انك مش هتوصلى لحاجة من حوارك معايا



    انا:يا منجى يارب....احنا لسه قولنا يا هادى...داخل حامى كده ليه...بس عامه انا مبسوطه


    هو:مبسوطه لالا ليه كده؟؟من اولها مبسوطه؟


    انا:اه طبعا وفرت عليا انى اعرفك للناس:D
    مع انهم اصلا بيكرهوا وجودك فى حياتهم


    هو:بيكرهوا؟؟!!.....

    انا:مالك مستغرب كده؟؟


    هو: هو انا بعمل حاجة....انا بسالهم وهما عليهم الباقى


    انا :يااااا...ده انت خبيث اوى وشرير بس تعرف....انت بقى اللى مش هتعرف توصل معايا لنتيجة


    هو:نياهاهاهاهاها....انتى؟؟.....ليه بقى ان شاء الله؟؟
    طيب انا هسالك شويه اساله كده وانتى اصلا واخده فى نفسك قلم


    انا:لالا احترم نفسك....انت متعرفش انا ممكن اعمل فيك ايه؟؟


    هو: يا بنتى انتى مش ادى....بس ماشى
    ردى بس ع اسالتى


    انا : طيب صدعنى يلا


    هو:انتى عماله مصدعه الناس....وهما اصلا مش هيخدوا بكلامك كده.....وعمله معايا حوار ...قال ايه البنت بقى هتعرفهم حقيقتى.....وعماله تكتبى نوتس وتتعلمى وتروحى وتيجى....تفتكرى انك فى يوم هتبقى حاجة....يابنتى انتى فى بلد كله بيقول يلا نفسى....وفى يوم هتحسى اد ايه انك تعبك راح هدر....وهتبقى شبه المجانين اللى بتشوفيهم فى الشارع


    انا: هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه..........استنى استنى...متكملش ....اكتشفت حاجة



    هو:قاطعتينى بس ماشى....اكتشفتى ايه؟؟؟



    انا:اكتشفت انك ظريف اوى ودمك شربات......وشكلى كده هاخد عندك كورس



    هو:(تنح).....نعم؟؟؟؟



    انا:اه اصلك بتعلمنى حاجتين مهين اوى.....هيفدونى اوى فى حياتى


    هو:نعم؟؟؟؟ ......انا؟؟؟(فى ذهول وحزن)


    انا: ايوة انت يا عدوى اللدود.........انى اتحداك وابقى حاجة كبيرة اوى.....وانى اتعلم اسال نفسى كل فتره واشوف انا فين وهبقى فين وازاى؟؟


    هو:مش بيرد



    انا:مالك....انت عينك احمرت كده ليه؟؟..وشعرك وقف؟؟....وبقيت شكلك غريب



    هو:اصل انا بكرهك



    انا:مش اكثر منى.....بس بقولك ....انا استفدت منك....ممكن اشكرك؟؟.....ولا اقولك ممكن اطلب منك طلب؟؟....ممكن تنورنى كل فترة وتسالنى ؟؟


    هو:والله ما انتى شايفه وشى تانى.....انسى ....مش هجيلك تانى...عمرك ما هتنجحى



    انا:ههههههههههههههههههههههههه......ده انت كمان طلعت غبى....سواء جيت او مجتش فى الحالتين كسبانه.....اولا لانك وانت موجود فى حاله اختفاء صديقى الامل ساعات بيسافر....بستغلك وبطلع عينك
    وانت مش موجود اكيد صديقى الامل مش هيسبنى.....دايما بينور لى طريقى ....وبيجيب لى افكار تزود من رصيدى
    وبعدين عاوزة اقولك ع حاجة:انا معايا ربنا وبثق فيه...وهو مش هيضيع تعبى......وانت بقى انا عرفت انت جى منين....انت حد اهبل وعبيط بعته الغبى الشيطان....ما هو الغبى مش بيبعت الا حد غبى......انت عاوزنى حزينه

    هبقى سعيده


    عاوزنى فاشله

    هبقى ناجحة


    عاوزنى ايأس من رحمه ربنا بعينك

    عاوزنى اروح النار...برضه بعينك...انت واللى بعتك فيها....انما انا ان شاء الله واثقه فى جنة ربى لانى مع الله

    يا فاشل بس بحترمك وعمله حسابك فى اى لحظة


    هو:اسكتى بقى



    انا:بتضايقك يا فاشل..طيب يا فاشل يا فاشل يا فاشل



    هو:بكرهككككككككككككككككككككك(قلب التربيزة وقام اتشنكل وقع ورجله اتكسرت ودخل فى غيبوبه شكله كده هيبقى زى شارون)
    ده ان شاء الله بالنسبه لى



    انا:قلت لك انك مش ادى.....حد يبقى واثق فى ربه ويتعب ابدا وتاثر عليه؟؟؟!!!!......ممكن تيجى اختبار....بس برضه انا بقول يارب وهو واجد ومعانا دايما....(ده طبعا وانا بزوره ومعايا شهادة تقدير بتاعتى عاجلا واجلا ان شاء الله ودايما)
    اصله له حق عليا برضه ولازم ازوره:D



    ده اول حلقه فى برنامجنا


    كتبت افكارى قبل كده بطريقه جديه....يارب تعجبكم طريقتى الهزليه


    ياترى رسالتى وصلت.؟

    0 التعليقات:

    إرسال تعليق