Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

حوار لذيذ بين 2010 و2011

  • الثلاثاء، 15 فبراير 2011
  • هبة سامى
  • :D:Dحوار لذيذ بين 2010 و2011

    by Heba Samy on Thursday, December 30, 2010 at 12:02pm

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازيكم يا كلكم؟:D
    كل سنة وانتم طيبين
    ويارب السنة الجديدة تكونوا لاحلامكم محقيين
    ومتفائلين
    ومبسوطين
    ومزقططين
    وكل حاجة حلوة اخرها ..(يين)


    سنة راحت وسنة جايه
    تعالوا نشوف بيقولوا ايه((:


    2011::انا جيت نورت الدنيا كلها
    وانتى خلاص ماضى وراح انا الجديد والمستقبل والحاضر ومعنى التفاؤل للناس انما انتى
    ههههههههههههههه...........الناس مصدقت خلصوا منك ومن كآبتك ..طلع فيكى عجايب
    يا ساتر غمة وانزاحت:D

    2010:(:
    انتى مالك فرحانه كده بنفسك ؟؟؟
    صحيح انا ماضى بس اترسم بايديهم انا مجرد وقت عاشوه واتحسب فى عمرهم
    انا الخبرة
    انا التاريخ
    انا معنى بس ياريت يفهموه ويستغلوه و...........(مقاطعه)..2011 جايه وشدة حيلها ع الاخر علينا:D


    2011:نياهاهاهاهاهاهاها.انتى بتصلحى موقفك ولا ايه يا بنتى ؟؟
    خلاص خلاص مهما تعملى ....انا الحياه الجديدة


    2010:(:
    برضه ؟؟؟
    اسمعى بس
    انت كمان مجرد وقت فى حياتهم ....مسيره هيخلص وحالك هيبقى حالى..خليكى ذكية تعالى نفهمهم حقيقتنا من غير خناق ..ويكرهونى ليه؟؟
    ويحبوكى ليه؟؟
    هما اللى يقدروا يخلونا سنة اتحسبت لهم مهما يحصل من ظروف زى ما يقدروا يحملونا مشاكلهم زى الشماعة واحنا ملناش ذنب!!!!


    2011:احم احم:D
    انتى اكبر منى واكيد تعرفى عنى كتيييير شوفتى مشاكلهم وتعرفيهم اكتر منى
    عندك حق
    ايه رأيك انتى تعليمهم وانا اكون مظهر التغييييير بالنسبه لهم ....ونتيجة الخبرة بتاعتك....وع رأيك هيجى وقت هبقى برضه بالنسبه لهم تاريخ وخبرة ..اعقل كده وابقى بنت حلال((((:


    2010: ايوة كده يا مستقبل يا مزدهر ان شاء الله ..نوريهم بيا لولايا مكنتيش انتى هتبقى موجودة
    ومكنتش اتمنى يحصل فيا حاجة احسن من كده....كل اللى حصل من افعالهم هما ومن افعال غيرهم .وغير قضاء الله وقدره اللى هما نسبه كبيرة فيه(:
    بصى بقى انا هسيب لهم رسالة وانتى بعديا:
    ازيكم يا ناس يا بشر يا عااااالم؟
    ممكن تبقوا شايفنى وحشة وكئيبه بس متنكروش ان منكم قدر يحقق حاجات ينفع بيها نفسه وغيره ...يبقى العيب فى مين؟؟؟
    اتعلموا منى انا وقت واتحسب من عمركم وكنت عارفه انى كده كده ماشيه ....منكم اللى استغلنى وحقق انجازات..ومنكم اللى نام وصحى ع اخر شهر فيا وحس انى كارثه فى حياته..انا معملتش حاجة كله منكم ومن افعالكم !!!!
    عشان كده..انا ماضى وخبرة فى عمركم ..منكم اللى هيكمل انجازاته
    ومنكم اللى هيتعلم من تجربته معايا وهيتعلم منى عشان يبنى حياه جديده فى سنة 2011 رفيقتى
    فكروا فى اللى هتعملوه واتعلموا منى وخلونى سبب كويس فى 2011 لنتائج حياه مليانه انجازات(((:
    اتمنى لكم التوفيق فى 2011
    بحبكم برغم انكم عملتونى شماعه..اتمنى ان 2011 حالها يختلف عنى.


    2011:ازيكم يا جماعة؟؟
    انا جديد فى جديد لسه مخطتوش فيا خدش
    عوزاكم تملونى نجاح وسعاده وفرح وتمحوا كل سلبيه من حياتكم وتتغيروا بناء ع اللى اتعلمتوه من 2010
    وانتم تقدروا انا لسه مستقبل ممكن تغيروه ..اتعلموا من اللى قبلى وخلونى مع 2010 ماضى زود من رصيدكم وحياتكم
    بحبكم واتمنى ابقى وشى حلو عليكم يا بشرررر:D



    ياريت بقى رسالتى توصل من خلال المحادثة دى ....اتغيروووووا وارسموا مستقبلكم وحددوا ملامحه ..انتم تقدروا
    العيب مش فى الزمن العيب فينا احناااااااا لو علقنا عدم نجاحنا عليه يلا شيلوا كل السلبيات
    وانا معاكم

    جروب عاوز اتغير
    http://www.facebook.com/#/group.php?gid=165776465991&ref=mf

     البلوج
    http://hebasamy.blogspot.com/
    انا واحده من الناس متمناش عمرى يرجع لان الخبرة والوقت هما اللى بيعلموا ..لو كنت رجعت كنت هقع فى نفس المشاكل اللى قابلتنى..دى سنة الحياه
    خبرة تصنع مستقبل...لكن المهم انك تستفيد من خبرات الاكبر منك عشان مضيعش وقت


    هبة سامى


    ربنا يحقق لكم احلامكم ياااااااااااااااااااااااااااارب




    مديلى ايدك سلم عرفنى بنفسك بقى واتكلم


    سيب فى الدنيا علامة تعلم افتكرك بيها


    فى ناس نقابلها تعدى وفى ناس بتطول السما وتعدى


    وتلاقى اللى واخدها تحدى ده الاول فيها


    عايزة الدنيا اللى يضحكلها والله ماتيجى غير بكده شكلها


    افتح لها قلبك حبها وانت اللى هتفرح بيها


    افتح قلبك افرح افتح قلبك افرح


    اوعى تعيشها مقصر ولا تزعل ثانية وتتاثر


    متخدهاش على قلبك قصر يابنى وقوم بينا


    اصحى وشغل عقلك لا تيأس ايه ده بيتهيالك


    لو محتاجلى فى حاجة انا جمبك ده احنا لبعضينا


    عايزة الدنيا اللى يضحك لها والله ماتيجى غير بكده شكلها


    افتحلها قلبك حبها وانت اللى هتفرح بيها

    0 التعليقات:

    إرسال تعليق