Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

هو ده اللى حصل:D

  • الثلاثاء، 15 فبراير 2011
  • هبة سامى
  • بعد يوم بتكون فيه برة البيت
    ترجع تقول انا تعبت هدخل انام ....حاسس انى كنت مبسوط
    قدرت امشى واتكلم.....قدرت اضحك......اول لما جيت بيتنا لقيت الطعام موجود....
    لقيت مكان انام فيه........لقيت كل حاجة لقيت ماما وبابا واخواتى وفرحة حلوة جوة قلبى....
    وازاى مبقاش فرحان؟؟
    فتحت شباكنا ابص على الجيران؟؟....سمعت صوت فرحة
    لقيت زغروطة حلوة..........ودمعه حد حيران

    طيب ايه بقى؟؟
    ادخل انام؟؟............امممممممممممم
    طيب هيجى لى نوم؟؟؟
    ازاى.؟؟؟

    اللى فرحنى واطعمنى وكسانى وراعنى ودايما معايا .......بفكر فيه؟؟؟
    كنت واقفه سمعت كلام جميل
    قلت ياربى ازاى الناس شايفنى كده؟؟؟
    وانا مش بعمل حاجة غير انى بحاول اكون قريبة ليك؟؟
    ليه حب الخير جوايا مش بحسه شىء جديد؟؟
    ليه بحسه شىء عادى كده لان ربى هو انت؟؟
    كرمتنى كرمك عليا كبيييييييير

    ازاى اكون شرير؟؟
    ازاى اكون شايف نفسى كبير وانت الكبير؟؟


    وانا بين كتير واقفه عقلى بيسرح منهم وبيروح؟؟
    بقول يارب مش عارفه اعمل ايه؟؟
    حسيت انا احساس غريب .......هتقولوا عيب؟؟
    حسيت انى عاوزة احضن الارض اللى بسجد عليها
    حسيت قلبى يبكى وفى عينى دمعه كبريائى مداريها


    مش عارفه ليه حسيت كده؟؟
    بس وقت ما كل اللى حوليا مشغولين باللى حوليهم ...وانا بضحك الاقى حاجة جوايا بتقول يارب
    بلاقينى بسرح فيهم .....بسرح فى كرم ربنا على كل حد عليهم
    ببقى نفسى اروح اقول ...انت فاكره؟؟
    انتى فاكراه؟؟

    هو فاكرك وخلاك وخلاكى فى عينيا جميل وجميلة
    مش جميل وجميله شكلا...........هاهاها:D
    روحا وخلقا

    حاجات كتييييييير...........وكلام كبييييييييير.........فى قلبى الصغيييير
    اللى بجناحات بيطيييير...... وعقلى اللى مليان فوازييييير وكلام خطيييير
    وحلمى الكبيييييييييييير

    مش هطول عليكم......لانى مش هقدر اوصف اكتر من كده
    بس اللى خلانى حلفت ما انام
    حبى للمولى اللى لا بيغفل ولا بينام......وكرمه اللى بشوفه فى كل حاجة اولها انى قلبى فاكره فى وسط الانشغال
    وعارفه انه حنين وعالم بيا ....وهيحقق امالى اللى ممكن تكون كتيرة عليا
    بس مش كبيرة عليه


    قلت هصلى وافضفض له فى ركعتين ....عشرين
    لحد ما ابكى واوصف له اللى بيا ....هدعيه واشكره
    بس اللى حسته ليا....حسيته ليكم


    ها هاتكسفونى ومش هتشاركونى .....وتصلوا ولو ركعتين قيام ليل؟؟
    تشكروه....وتدعوه
    وانا واثقه فيه.....هتثقوا فيه؟؟
    زى ما حبيت تشاركونى احساسى
    ممكن تشاركونى فلاحكم؟؟؟

    ايوة فلاحكم فى قيامكم
    قيام الليل سر كل حاجة حلوة بتحلم بيها ونفسك تتحق
    بحبكم فى الله

    واللهم اجعلنى خيرا مما تظنون ...واغفر لى ما لا تعلمون
    ويجمعنى بيكم فى الجنة بجوار الرسول
    عليه الصلاة والسلام(:

    هبة سامى


    ع فكرة
    وقت ما تشوف النوت دى فى اى وقت
    اعتبر ربنا بعت رساله ليك......عشان تفضل فاكره
    مهما كنت ....فى اى وقت
    (

    0 التعليقات:

    إرسال تعليق